lattjolajbandag & stan med ana-banana :D <3

Igår vare lattjolajban dag i skolan, det är en dag utan lektioner, man klär ut sig till vad man vill och man har tårtutställning..
Math var med mig i skolan idag, sååå duktig var min lilla prinsessa. Lyssnade hela tiden :)
Sen gick vi upp till stan med Anna & Ronja, och math somnade i vagnen på väg upp på stan och sov i en halvtimme typ. Och Ronja gick bara med oss i typ tio minuter, och sen gick vi till ica och köpte typ glass & dricka, och självklart vaknar hon då!
Så jag köpte en glass till henne och vi satte oss vid några konstiga stolar och åt upp glassen, sen in i  några fler affärer och sen tog vi bussen hem och jag värmde lite mat. Sen tog vi det lungt tills storasyster skickade sms och sa att hon, niclas, tina och självklart Tilde skulle komma.
Då blev det liv i oss, vi började städa som galningar, och det hade blåst så sjukt mkt hela dagen och jag hade självklart glömt att stänga mitt fönster så typ tre blommor hade åkt i golvet plus två st med vatten i, så det blev att torka och sen dammsuga. Och math somnade inte förrens vid kvart över nio, och hon brukar sova vid 7..

 
Idag  vaknade jag vid sju och kände det illamåeende som jag kännt sen igår kväll, så jag blev hemma idag. Men jag lämnade henne iaf på dagis och sen åkte jag hem och la mig. Sov från typ 9 till halv 2, så jag vet inte om jag kommer somna så himla tidigt ikväll, haha har skolavslutning i morgon så sjukt skönt, som jag har längtat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0