~ fredag den 13:e ~




jag älskar mina nya chanel :D


vaknade typ vid 11, gick upp och duschade, åt frukost och fixade mig. Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka till marieberg, ska köpa födelsedagspresent till morfar sen ikväll kommer mina tjejer hit :D fööör kul kommer det bli :D

imorgon blir det gränna -.- döda mig tack! eller göm mig bara så jag slipper åka, ingen dator eller tv på typ 3 dagar. jag kmr DÖ! plus att mina kusiner ska dit, jipppiiee! det roligaste som kommer hända på hela sommmaren, jappppppppp. döda mig tack.

sen på torsdag nästa vecka blir det nog björkö med mami&dom , har inte bestämt mig, annars blir det farmor. tror inte jag åker till pappa mer än två veckor isommar, och det blir iaf inte nästa vecka. för han jobbar typ hela sommmaren :s kul, ååh så kul!

och idag flyger syster till Bulgarien, saknar dig redan vafan :( <3 ha det bäst, och bli inte för brun. för då slår jag dig :D:D

aja, nu ska jag packa och städa.
Pussss / erajcii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0