fortfarande onsdag,

regnet har slutat ösa ner och det är en mulen men endå klar himmel och lite solsken faktist :D låt det hålla hela midsommar helgen tack!

har nästan packat klart, har dock itne städat klart, bella-bus kom hit och har stört mig hela dagen, så jag har inte orkat städa, för jag umgås hellre och är social än att städa när jag har besök! måste ju passa på nu, innan jag åker till björkö hela helgen, :(

och anna-panna jag saknar dig föööör mkt redan!  och på söndag fyller du fjortis bebis, då kan vi vara fjortisar tillsammans bebis (Y)<3<3<3

nu måste jag städa, orkar inte kolla på sverige-ryssland, orka kolla på en boll som rullar framochtillbaka. haha !

xoxo / erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0