har så tråkigt, så det får bli två listor, även om dom e lika varandra :)

Jag kommer från: örebro
Jag heter: Erica Englund
Hur gammal är du? 14
När fyller du år? 8 Juni
Tycker du om någon just nu? nej
Om sex månader: e jullovet slut :(
Jag samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: inga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen. Jag gillar inte att prata med någon i telefon när jag är arg/ledsen
Gillar du golf? nej
Vilken tid gick du upp idag? 9.30
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? jag&carina delar
Har du strumpor på dig nu? nej
Hur svarar du i telefon? hallå
Vad ska du göra ikväll? kolla på ''Dukes of hazzard''
Vad ska du göra imorgon? packa
Var vill du bo när du blir stor? USA göteborg eller stockholm
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? tisdags förra veckan
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar utan tvekan 
Laddar du ner musik och film från internet? ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa och resa :D
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Har du piercing? öronen
Vill du gifta dig? kanske, kanske inte
Vill du ha barn? fyra stycken
Solar du ofta? solarium när jag har pengar, annars ute om det är sol 
Är du bra på att laga mat? jag måste haha 
Gillar du att dansa? ja, men jag e inte duktig
Hur vig är du? världens ovigaste 
Vilken är din favoritglass? mjukglass
Tror du på ett liv efter döden? ja
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Är du morgon eller kvälls människa? kväll/natt
Vilken ögonfärg har du? grön/blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Är du beroende av något? mmath 
Röker du? nej
Vad gör du på helgerna? olika
Brukar du bädda sängen? ibland
Vad var det senaste du sa? du e så elak
Vem kramade du sist? papi
Saknar du någon nu? Ida & mmat 
Vem ringde du senast?  mami
Var du glad igår? japps
Sminkar du dig? ja
Känner du dig värdelös? ibland

 Namn: erica englund
Smeknamn: erajcii, erici
Piercingar: två i öronen
Tatueringar: ingen
Längd: 165cm
Skostorlek: 39-40 typ
Hårfärg: browinieee
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: ? :p
Dricker du: det händer väl
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: Gliss
Vilken parfym använder du: Hugo Boss
Vad är du rädd för: att bli lämnad kvar själv
Gillar du att tvätta: nej

Din första:
Operation: i fucking gommen :s
Första piercingen: öronen
Första priset: mini-vasaloppet :D
Första sporten du började med: fotboll
Första husdjuret: hund - molly
Första semestern : teneriffa
Första konserten: Tomas Ledin med mamma -_- haha

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: borde städa mitt rum, haha
Lyssnar du på: jonas brothers - S.O.S :D
Väntar du på: att helen ska komma hem med bebis-harley :)
Tittar du på: hannah montana -.-
Har på du på dig: underkläder, klänning, kofta & leggins

Din framtid:
Barn: tre-fyra
Giftemål: kanske
Karriär: ingen aning

Har du någonsin:
Kysst en främling: ja
Tappat bort glasögon/linser: nej
Brutit ett ben: nejnej
Rymt hemifrån: japp, haha. rymde från pappa hem till mamma och han visste inget.
Röntgats: ja
Gråtit när någon dött: mh

Senaste:
Film du hyrde: kommer inte ihåg
Film du köpte: Dukes of hazzard
Film du såg: the ring 2
Låten du lyssnade på: Jonas Brothers- S.O.S
Låten du hade på hjärnan: Jonas Brothers-S.O.S
Låten du laddade ner:  kommer inte ihåg
Personen du ringde: mami
Tv program du tittade på: Hannah Montana
Personen du tänkte på: Ida<3


För eller emot:
Långdistansförhållanden: för, men det är väl bättrre om man bor tillsammans ?
Utnyttja någon: emot
Självmord: det är ens egen beslut, men det är så tråkigt :(
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit:
Mat: vet inte
Låt: Jonas Brothers-S.O.S
Sak att göra: vara med kompisar
Dryck : Juice, Solo passion
Bil: Citroën Berlingo

Har du nånsin:
Ljugit för någon: m,
Varit i slagsmål: Bara med storebror och lillasyster, hahaha
Blivit arresterad: nepp
Skurit dig själv: nej
Genomgått en allvarlig operation: mina tänder tyckte operationen var allvarlig.

Antal...
Gånger du varit kär: jag har aldrig varit riktigt kär.
Gånger ditt hjärta brustit: ingen kommentar
Hjärtan brustit på grund av dej: en gång, tror jag.
Personer från grundskolan du har kontakt med: jag går i grundskola :D
Ärr du har på kroppen: 5 ;o

Senaste:
Tidning du läste: VG
Personen du fick mail av: vet inte,
Personen du fick brev av:ingen aning, 
Personen du fick sms av: papi
Saken du köpte: väska, trosor, hårnålar, tofsar, diadem, linne m.m

Övrigt:
Vad har du gjort idag: varit på kvadrat med lillasyster :)
Var det kul: ja, :)
Hur tidigt stiger du upp: idag halv 10 
Gillar du att slåss: haha

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag heter också erica englund :)

fin blogg!

2009-10-15 @ 05:51:42
URL: http://stellaluna1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0