10.07.08


idag var jag, papi, helen, magnus & carina på vikingstadion och kollade på veteranmatch mellan liverpool och viking. Och vilka vann om inte V I K I N G ?
det satt jobbigaste gubbarna bakom oss som sjøng liverpool, liverpool och massa. en av dom sjøng som en som precis gått igenom målbrottet, riktigt irriterande. Och så har vi køpt grejer till bebis som ska hæmtas imorgon :) 
nu sitter jag&magnus och kollar på the ring 2, men den ær så jævla æcklig så jag tænker itne kolla... Imorgon medans Helen flyger upp till Bergen och hæmtar Harley så ska jag och carina till kvadrat, och shoppa loss :) och papi ska læsa till mc-kørkort, 
pusssss / erajcii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0