tjo.

Har så sjukt tråkigt, kan inte sova. Och jag har blivit förkyld och har ont i halsen. Får se om jag orkar skolan, eller om jag blir hemma. För jag har verkligen sjukt ont i halsen och är skitförkyld :/
Gör en lista, nu när jag inte kan sova :)

Tio första:
Första bästa kompis:
Kaiza - har ingen kontakt längre, men hon var min första bästa kompis,
Första bil: Har ingen
Första kärlek: Nämner inte.
Första husdjur: En golden retriver - Molly.
Första semester: Gran Canaria.
Första jobb: har inget jobb, går fortfarande i skolan.
Första köpta skiva: Spice Girls.
Första riktiga kyss: <3
Första piercing: öronen
Första konsert: Tomas Ledin, med mamma. HAHAHa

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: typ i mars.
Sista bilfärd: igår.
Sista filmen du såg: Kollar på Grey's
Sista bubbelbadet: längesen ju,
Sista spelade cd: lyssnar bara på datorn.
Sista gången du grät: igår.
Sista måltiden: fil & flingor.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? Ja, haha
Fått ditt hjärta krossat? nja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? tyvärr ja
Haft ett one night stand? nej nej
Busringt till nån? självklart ;)

Sju saker du har på dig:
Underkläder, strumpor, byxor & t-shirt.

Fyra personer du kan berätta allt för:
Ellinor
Ida
Ronja
Isabelle

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? SOMMAR, utan tvekan.
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
Åka till Usa, skaffa familj.

En sak du ångrar:
För mycket.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack :)

2008-04-16 @ 07:19:15
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0