tjaa!

sitter i sängen, har precis duschat och klätt på mig :D jag ääälskar att duscha :D iaf, vid 5 frågade carina om jag ville åka med henne till ica och så ville mathilda följa med, så vi cyklade dit. sen när vi kom hem så bakade vi scones och jag bakade cookies, och mamma& carina har bakat bullar och ''chackrutor'' idag också! för att vi skulle fylla upp den nya frysboxen, haha! kollade inte på one three hill idag, kan lika gärna kolla imorgon när jag är ledig :D då har jag något att göra, och mamma vill att jag ska baka bröd, hahah det kan hon glömma! jag är ingen gammal tant som ägnar min lediga tid åt att baka bröd, kakor är en annan sak :P får se om jag orkar ta mig ut på en prommenad, vilket är ytterst otroligt, så det blir nog inte så :P haha :)
nu ''längtar'' jag bara tills klockan blir nio så jag kan kolla på Dukes Of Hazzard  :D den filmen är så sjuuukt bra ! :D

- erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0