tja,

kollade klart på Brokeback Mountain för en stund sen, åååh jag älskar den filmen. Trodde inte att den skulle va så bra. Men vafan den är ju superbra! hjärta den filmen <3
Sitter och kollar på Sjunde himlen i vardagsrummet, det är så jävla bra! :D Får se hur jag mår ikväll, har jag mer ont i kroppen än vad jag har nu, ska jag ringa till jourcentralen, så jag kan få åka in och kolla vad det är för något som gör så jävla ont. Kunde inte gå igår kväll, för att jag hade så jävla ont i min svanskota och i magen typ där blindtarmen sitter. Fyfaan så ont det gjorde. Har ont i verkligen hela kroppen, och jag vet att man brukar få ont i kroppen när man är sjuk, men så ont som jag hade igår har jag aldrig haft.
Men nu ska jag kolla på Sjunde Himlen!
ppus
/ erajcii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0