tja!

Dagen igår började inte så väldigt bra, den började med att mamma och jag bråkade medans jag städade! Och om jag bråkar med någon samtidigt som jag städar så kan jag inte sluta, och det resulterade i att jag städade mitt rum, lillasysters rum, strök all tvätt nästan och städade köket. plus att jag la lillasyster och före det lagade jag mat! Och jag höll på från typ 1 till halv 1 inatt, och jag hade så sjukt ont i ryggen så jag kunde typ inte röra mig !
Sen idag vart det skola, så mamma körde mig för att jag hade varit så duktig igår (a)
Skoldagen var bra fram tills matten, då vi fick våra matteprov. Man skulle ha minst 7 rätt för att bli godkänd, och det hade jag :D Men tydligen var jag inte så duktig, för då kom en kommentar från Martin.
Martin : '' Hur många rätt hade du Erica ? ''
Jag - '' 7, vadåra ?''
Martin - '' Amen om du hade 7 rätt borde hela klassen ha mer än det.''

Fyfan vad arg jag blev, sen kommer Josef och frågar och jag sa hur många jag hade så börjar han skratta, och själv hade han 9 (!) rätt, två poäng mer än mig, shit!
Men jag var tydligen sämst i matte, för att jag går i en specialgrupp, OCH om jag gör det ? Jag har alltid haft svårt med matten, men det är inget dom kan hjälpa mig med när dom säger så! Så det vart inget bra slut på dagen!

pusss erajcii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0