onsdag

Tja.Blev hemma idag också, hade verkligen ingen ork att gå upp i morse. Är fortfarande förkyld, och har varit det i två veckor, det är sjukt jobbigt!
Ida har sovit här sen i söndags också, :D Imorrn blir det skola för min del iaf, men det är bara imorgon och på fredag. Och då kommer älsklingsellinor :D Hon är verkligen efterlängtad, har fan inte sett henne på tre månader imorgon. Men på fredag, då jävlar! :D
Måste plugga också, jävla matte och NO. Har NO-prov på fredag, och matten skulle varit till igår. Ligger så otroligt mkt efter i matten, till och med ADAM ligger före mig (?)
Iaf, nu ska jag gå ner och sätta på maten, och plugga lite matte har jag tänkt. Men vi får se hur det går!
ppus
/ erajcii
                                                  image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0