Ljuva fredag :D

Fan vad jag älskar fredagar :D det finns inget bättre! Älsklingsellinor kom inte idag heller :( Fan jag saknar ju henne ju! Menmen, får se om hon orkar komma hit nån gång, för det vill jag verkligen! Mitt internet uppe i mitt rum har varit dött, så jag har inte suttit vid datorn så mkt, om jag inte har varit nere i källaren och kollat bilddagboken eller nåt.. Men iaf, igår var jag hemma, hade så sjukt ONT i magen ;oo Jag kunde inte resa mig upp ur sängen, så jag var hemma och sen vaknade jag vid 11. Gick ner och åt frukost, sen städade jag mitt rum, damsög och lite sånt. Mitt rum blir dammigt så jävla snabbt, så det är irriterande. Idag vart det skola iaf, efter skolan följde jag med Malin på stan in i en affär, sen till pressbyrån och köpte glass :D Yummie :D Sen åkte jag hem, satte mig vid datorn och nu kollar jag på Vantage Point med bror och hans tjej :)
Har inga speciella planer för kvällen, blir nog att Ida kommer hit, och sover här :) Annars vet jag inte! :)

nu ska jag kolla på filmen, ha en bra fredag!
/ erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0