kort inlägg.

Haha, nu ska jag skriva ett så kort inlägg som möjligt. Får se om jag lyckas ;)
Om en halvtimme ska jag gå ut till bussen, och åka till skolan. Efter skolan ska jag hem och städa det sista, det kan ju inte se ut hur som helst här i mitt rum, när ellinor kommer :D Fyfan vad jag har längtat, igår var det 3 månader vi sågs sist.. Jag trodde det var mer, men inte det..
Gick upp vid halv sju i morse, var tvugen att ta några tabletter, så jag duschade när jag ändå var nere. Jag skulle egentligen göra omprov i musik idag, men jag orkade verkligen inte åka till skolan kvart i åtta imorse, så jag sket i det.. Får göra det nästa vecka ist.
 
Kanske skriver när jag kommer hem sen, måste fixa lite grejer innan jag åker till skolan.
Ha en bra dag, ppus
/erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0