it's time to make a move.

Idag blev jag hemma från skolan, mådde inte så väldigt bra imorse.
Vaknade runt 11, satte på Grey's och gick ner och åt frukost vid
12. Satte på tvn, då vare Rachel Ray. Och sen började Så ska det låta.
Så jag satte på det istället :)
Idag ska jag bara vara hemma, är ledig i morgon och på fredag, så jag får se hur jag mår i morgon om jag orkar ta mig upp på stan och träffa nån kompis, eller om jag är hemma imorgon också.
Men på fredag ska jag nog på bio med Marcus, Oskar & Bella.

Förresten, är det någon som vet om The Eye har haft premiär eller om den har premiär nästa vecka ?
Mamma har besök, två kompisar från Gotland, som är i örebro på besök.

Nu ska jag kolla vidare, svara gärna på min fråga om The Eye om du vet ngt ;)
puss /
erajcii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0