helgen

helgen har varit fucking (ursäkta språket) UNDERBAR. Fyfan vad jag har saknat Ellinor, och jag saknar henne fortfarande. Vi lämnade henne vid tåget för en och en halv timme sen. Fyfan, när tåget åkt iväg börja jag typ böla. Men om bara två veckor är jag i Stockholm :D iih, vad jag längtar :D
I fredags var vi ju med Oskar och dom, det var trevligt. Jag har inte varit hemma hos honom på över ett år, det var ett år sen sist. Och när jag var där sist, ramlade jag i hans trappa som leder ner till köket där hela hans släkt satt. Så sjukt pinsamt. Men i fredags var vi tillbaka, och Mattis var med också, det uppskattades inte bara av henne, vi fick oss allt ett gott skratt allihopa när hon sjöng ''Cara Mia'' och '' Lay Your Love On Me''. Haha, det var för roligt. Det kändes lite som gamla tider när vi var där i fredags.


Jag, Oskar & Marcus var med varandra typ varje dag efter skolan. Och det kändes så jävla sorligt att inte få träffa dom på 11 veckor liksom, när vi hade varit med varandra så mkt. Och sen när sommarlovet var slut så var det inte som om dom var dom längre. Dom hade förändrats så sjukt mkt över sommaren, och dom var med killarna mer och mer, som om jag inte fanns för dom längre. Och det var riktigt jobbigt, för dom var dom enda ''riktiga'' kill-kompisarna som jag hade, som jag kunde prata med. Dom förstog liksom mer, än om jag skulle prata med en tjejkompis. Och vi skämtade med varandra och var oss själva med varandra. Och nu, 10 månader efter vi ''tappade kontakten'' med varandra, är det som förut igen. Dom är så sjukt underbara människor, och vänskapen som vi har är värd guld, utan tvekan. Och jag vill inte tappa kontakten med domdär underbara människorna, <3


Igår var vi på Marieberg.. Vi tog bussen från stan, mamma körde oss dit. Det var som vanligt proppfullt på bussen, och det blev sjukt varmt. Sen när vi mom till Marieberg så kollade vi runt i lite affärer, så gick vi in på Din Sko. Och jag hittade ett par skor :D Fyfan, vad glad jag blev när jag hittade dom, just sånna som jag har letat efter så himla länge, och dom bara ligger där på hyllan :D:D
Ska nog ha dom på valborg :D


Idag vaknade jag vid halv 10, och Ellinor vid halv 11. Så vi gick upp och åt frukost, gjorde oss i ordning. Sen tog vi det bara lungt, sen blev klockan halv 3, så vi vart tvugna att åka till tågstationen :( För bästavän skulle åka hem. Men tåget var en kvart försenat, så lite extra tid fick jag med henne.
Sen körde mamma hem mig och hon åkte till jobbet. Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datorn och ruttnat. Kanske ska till mammas kompis imorgon och färga mitt hår brunt igen, med blonda slingor. Och så ska jag klippa mig också. Det kanske blir imorgon, jag vill göra det innan valborg iaf, fulaste färgen i mitt hår. Ni vill verkligen inte se. haha
nu ska jag göra annat.
ppus
/erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0