hejsan! :D

Det var ju ett tag sen, skrev senast i lördags.. Mormor och Morfar var ju här i helgen, och jag var och är förkyld, så jag orkade inte göra så mkt. Men dom försökte tvinga med mig på diverse saker, som jag inte orkade :S
I Söndags åkte dom hem, så jag var bara hemma på dagen och sen vid 8 körde mamma mig till lillån. Så sov jag hos Ida, och igår försov jag mig, idas pappa skulle åka halv 8 och jag vaknade kvart över 7. SÅ det blev lite stressigt, jag hann inte sminka mig eller ngt.. Satte bara på mig kläder, borstade tänderna och tog med ett äpple till skolan. För jag hann inte äta frukost heller.
Sen igår började jag känna mig slö i skolan igen, men jag gick ändå hela dagen. Och Ronja tyckte att jag skulle hoppa träningen för att jag var så förkyld. Men jag vill ju träna fan!
Så när jag kom hem somnade jag vid 5 och sov till 8. Sen pratade jag med patrik från typ 11 till 2, och mathilda vaknade vid 11, så hon satt med mig när jag pratade med honom och kollade på Karlsson på taket.
Sen somnade vi båda vid tre. För hon skulle kolla på Stuart Little och Tomten är far till alla barnen - jag vet, inte så lämplig film, men jag spolade fram lite, sen somnade hon säkert efter 5 minuter. Och klockan 8 var hon uppe igen, och skulle kolla på film igen. Jag vaknade vid 11, för jag var hemma idag. När jag vaknade gick jag och ida ner, hon sov här inatt - så vi gick ner och åt frukost så ringde Patrik och frågade om jag var vaken, haha!
Duschade nyss, ska snart börja städa mitt rum, för det ser förjävligt ut! Usch..
Men nu ska jag kolla andra bloggar och så.
Ha en bra tisdag
ppus
/ erajcii
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0