godnatt

hahahaha, jag har fått för mej att sova nu. Men det kommer ta typ en timme innan jag sover. Orkar inte kolla på Desperate Housewives, ska nog sluta följa det. Men det kommer nog inte gå så bra, haha för jag har alltid följt det förut (:
 

Ååååh, jag längtar till imorgon :)
Bella, Malin, Sarah, Oskar & Marcus ska med mig hem efter skolan :D:D Sen ska vi ta bussen till stan vid 8-halv 9, nån gång och ''kolla'' på brasan vid slottet. Och sen ska tjejerna och kanske killarna sova hos mig :D
Sen på fredag ska jag nog åka till Alingsås och hälsa på storasyster, det ska bli så himla kul. Eftersom vi typ aldrig träffas  :)

Nej nu ska jag kolla på Raise Your Voice, och försöka sova :D
ppus
/ erajcii
image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0