=)

har inte haft ork att skriva ngt. men iaf, valborg var underbaaaaart! :D

VALBORG :
Först efter skolan åkte jag&Oskar och hämtade Mattis, och när vi kom hem var Marcus, Bella, Malin & Sarah här. Vi kollade på Brokeback Mountain, sjöng singstar och åt. Sen vid 5 åkte vi hem till Oskar, för han skulle hämta tröja och jacka. Och precis när bussen kommer upp på våghustorget åker 17 iväg. Så vi promenerade hem till oskar :) Och tillbaka också, vi stannade på Mc Donald's och åt glass, sen gick vi vidare till Stora Holmen. Sen var vi där i kanske en halvtimme sen gick vi tillbaka till slottet, och kollade på brasa och fyrverkerier där. Sen fick jag skjuts hem av Malins föräldrar. Och jag somnade DIREKT när jag la mig i sängen typ.

1:A MAJ :
Vaknade runt 10, gick ner och åt frukost och upp på rummet igen. Kollade på film, tills låtsaspappa kom hem med schampo och balsam till mig. Då duschade jag. Och när jag var klar kom Valle och Daniel - mamma och småsystrarna hämtade dom på tågstationen. Så vi umgicks lite, sen åkte vi till Anders och Lollo. Där fikade vi, umgicks och Jag, Lotta, Carina & Daniel körde tecknet, sen åkte vi hem. Somnade vid 11.

2:A MAJ :
Vaknade vid 10, åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag, mami, valle, daniel, carina & mattis till stan. För jag skulle byta mina skor. Men det fick jag inte göra, för det var gräsfläckar under. För mattis var ute med dom på gräsmattan.
Och jag fick största utbrottet mitt i stan, dampade loss på mamma. fyfan vad arg jag blev. Men valle köpte dom av mig, så jag ska köpa ett par pumps idag eller i morgon. :D Men iaf, sen gick vi och fikade, och sen ner till leksaksaffären på åhlens. Vi köpte såpbubblor ( :D:D ) och en sparkcykel till mattis. Eller valle betalade den, hon är för snäll alltså :D
Sen blev det lek och bus-landet, till halv 6. När vi kom hem gjorde mami tacos och sen satt vi och pratade till halv 2 inatt.

3:E MAJ :
Vaknade typ vid 1 (!) och direkt upp och fixa mig, för vi skulle till lek och bus idag igen -_-
fan jag är trött på det nu, men lite motion får man av det iaf ;D
Och Daniel var lite trött, så det tog ett tag innan vi kom där ifrån.  Men nu är vi hemma, och ikväll kanske syster kommer :D Annars ska jag bara ta det lungt,
Bilder kanske kommer senare, orkar verkligen inte nu. Är helt slut.

Nu ska jag göra annat :)
ppus
/erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0