sanna mina ord

har inte skrivit på ett tag, sist var i torsdags va ? haha tror det, men iaf jag är tillbaka.
Dagarna den här veckan har gått så sjukt foooort! Och det har varit så varmt, idag var det 46 grader i solen, iaf där jag har min termometer haha.
Haft repning till temaarbetet halva tisdag,onsdag & torsdag.
Träffade farbror i tisdags, vi satt och pratade på max i två timmar. Tack för den pratstunden farbror <3
Igår var det först skola, sen åkte jag hem duschade och fixade mascara, orkade inte ha foundation, sen gick jag hem till syster och plattade håret, och sen cyklade vi till stan. Jag fick fetaste skavsåren på fötterna :o
Vi träffade Frida, vi gick ner till järntorget från mc och tillbaka typ 5 gånger, fan mina ben var döda =)
Sen träffade vi Mimmi, var så längesen jag träffade henne :)
Sen cyklade jag ocj syster hem till henne och gjorde mat, vi var hemma typ halv 1, sen kollade vi på rosa the movie och jag somnade typ direkt, haha.
Jag vaknade halv 12, sen åt jag där och gick hem och gjorde mig i ordning.
Sen vart det ica med mami och lillasyster, två par ballerinaskor inhandlades :D
Sen köpte vi mjukglass och mami körde mig till conventum, för vi skulle på en obligatorisk konsert som 4-5&9 på min skola gjorde, sen åkte jag hem och åt. Sen har jag bara kollat tv och suttit vid datorn

Fan att Cans vann på körslaget, Brolle skulle fan ha vunnit.

jag och syster

( Gamla bilder, från systers papis 40-årsfest! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0