~ Gränna&Visingsö ~

Döda mig tack, om 5 timmar bär det av mot gränna/visingsö. Jag har inte packat, har inte städat mitt rum eller ngt. Och jag kmr itne kunna sova, för om jag somnar kommer jag inte vakna när mamma ska väcka mig. Så datorn får underhålla mig hela natten låååång :) Jag kommer sakna internet för mkt :( inget internet eller tv på tre dagar :( eller två och en halv, kommer hem på måndag eftermiddag. Hur ska jag klara mig ? :O
Och vi hoppas på superväder så vi kan cykla utan regnkläder runt hela visingsö.

Och jag ska umgås med mina "häääääääärliga" kusiner som är 5&8 eller vad dom nu är. Det är ju skitkul när man själv är 14. Och småsystrarna är 3&10. SKITKUL! Och storebror blev inte ens bjuden av mormor :s hon har ngt fel dendär tanten, han tillhör förfan också våran familj. Äh, hon har ngt fel! Men jag får träffa ääääälskade moooorfar iaf :) Tänker ta med mig datorn så jag kan kolla massa på film när moster,mami,låtsaspapi&kusiners papi pratar & kusiner&småsystrar leker med varandra. ASKUL verkligen!

Aja, måste verkligen packa nu! Ska försöka städa lite också! :D

xoxo / erajcii


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hoppas du haft en bra kväll :)

2008-06-14 @ 01:22:00
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: © Katta

Ha en trevlig natt & fortsatt trevligt under tiden du är i gränna ;D

2008-06-14 @ 01:23:12
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0