sandefjord

ær i sandefjord hos helen's syster. 
igår var vi på Sunne vattenpark, inte alls lika kul som jag trodde, inte alls lika stor som jag har hørt att den skulle varit. hann åka alla rutchbanorna på under en timme, men vi var endå dær från 11 till 5. Fyfan, mitt huvud och jag brænde mig också. och det var så himla varmt, och jag sov typ 5 timmar inatt. både kallt och varmt. så har vi åkt bil i princip hela dagen. fyfan, så jævla trøtt på att åka bil.

men imorrn blire tusenfryd ska bli så jævla kul. Typ som liseberg fast ænnu større, med vattenland och allt. :D det blir nog kul. en heldag dær ær bættre æn att sitta hemma. plus att jag kan bli brunare, før jag och lillasyster ska gå med bikini och shorts :D

puss / erajcii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0