HARLEY <3



BEBIS E HEMMA <3
underbaraste ju <3
harley - dagens happiness <3

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Naaaw söt hund^^

2008-07-11 @ 21:31:36
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Anna

underbart söt!





Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej nej sluta inte läs!, jag trodde inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus.com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M.

Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det!



Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna

2008-07-11 @ 21:31:38
Postat av: TINA DEN FINA

Tävla om att bli dagens blogg --->

http://blondina.blogg.se/2008/july/mina-stilikoner-forebilder.html#comment



ha det finfint, kram :) / Tina



ååh va sööt :D

2008-07-11 @ 21:32:20
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: carro

vilken söting :)



jag har just nu 3 tävlingar på min blogg, där du kan vinna armband, solglasögon eller presentkort, kika gärna in :)



och ursäkta om du tar illa upp av reklamen!

2008-07-11 @ 21:33:24
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken sötnos :)

2008-07-11 @ 21:34:00
Postat av: jannicke

söt hund liknar min systers hund ... dom bor också i norge vad är de för ras ... jag ska träffa min syster imorgon el måndag få se jag den lilla el stora hunden är snart ett år(vanja) är på väg ner fr norge till sverig nu .. ha de så gött klem klem

2008-07-12 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0