shopping med mami & bella.

var ju somsagt med mami och bella :D Vi kom iväg lite senare än planerat, vi åkte när storebror kom hem från skolan, haha! Men iaf, jag provade byxor utan nåt vidare resultat. Jag kan verkligen inte ha några jeans i nån affär, provade säkert 8 par eller ngt..
Vi fikade och sen gick vi till Gina Tricot, där köpte jag två klänningar, så gick vi till H&M och där köpte jag två ''hårband'' och en mascara. Defina A Lash, den röda, eftersom den gröna inte är så jättebra längre..
Och mami köpte en Hello Kitty bikini och en keps till Mathilda :D haha hon blev sååååååå lycklig när vi hämtade henne på dagis och sa att vi hade köpt det!
Efter H&M gick vi i några affärer till, sen åkte vi till stadium och där var vi i typ en halv timme, för mamma och jag bråkade om vilken jacka jag skulle köpa, men det blev en grön/vit everest-jacka. Lite tunnare än vanligt. Så det blir en perfekt vårjacka! :D

image54
image55

ppus
/ erajcii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0