måndag. 14/4

idag vare skola, försov mig! skulle gå upp halv 7, gick upp halv 8 (!) och bussen går kvart i. Så det var bara att rusa upp, klä på sig ta lite mascara och borsta tänderna, sen var det skola. Fanny, den nya som ska börja i våran klass kom idag :) värsta kopian av hon som slutade, Felicia! Det såg verkligen ut som Felicia, riktigt läskigt :) Men hon är så snäll, och hon kommer passa bra i våran klass :D
Mamma hämtade mig i skolan idag, för vi skulle fixa ID-kort, men vi ska göra det på fredag istället, så köpte jag ett friskis och svettis - kort. Ska hämta det på torsdag, fick en annan lapp som jag kan ha så länge. Men sen, då jävlar ska jag träna asså! :D
När jag kom hem, hade jag sån jävla mensvärk, så jag värmde vete kudden och somnade från typ halv 7 till 10, så jag är en aning pigg nu, men jag kommer nog somna snart ändå. Ska kolla på Grey's Anatomy, sen somnar jag nog :D Ska till tandläkaren i morgon klockan 9, så det blir ingen skola för mig imorgon, ska passa på att skriva klart kriminalberättelsen som ska vara klar på onsdag! Sen är jag ledig på torsdag & fredag. :D Vi har typ jämt omdömes och studiedagar i våran skola - UNDERBART  :D
Nu ska jag sätta på Grey's, och försöka sova. Kommer typ sova hela dagen imorgon, efter bedövningen. :S
puss och godnatt./ erajcii.

bjuder på lite bilder från dagen, har dock ingen bild på Fanny :(

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0