åh!

åh imorgon är jag lediig ! så sköönt, omdömesdag i min skola. så hela skolan förutom lärarna är lediga. och sen är jag ledig nästa torsdag och fredag. får se om det blir en tripp till stavagner och hälsa på pappa, stockholm eller vara kvar i örebro.. hoppas det blir stavanger, behöver komma ifrån lillasyster och umgås med pappa som jag typ aldrig träffar, han och jag har inte så bra kontakt som vi hade förut, innan han flyttade. det var lättare att ses då, för då bodde han bara 500 meter ifrån oss, så man kunde gå hem till honom om man ville! men nu måste man boka tåg/buss/flyg typ en-två veckor innan. och det är ju inte precis det billigaste heller!
menmen, imorrn är jag ledig och jag ska sova så länge som möjligt och ingen får störa mig tack :)
sen ska jag städa och plugga och så..
puss
-erajcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0